اصطلاحات بلیط هواپیما

تعرفه تبلیغات در سایت

لینک دوستان

امکانات وب

هزینه های سفر به دبی , سفر کردن به شهر دبی گران است زیرا بیستمین شهر گران قیمت دنیا به حساب می آید اما با این حال گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان به دبی سفر میکنند میزان سفر سالانه به دبی چهارده میلیون نفر تخمین زده شده است و همین امر دبی را به یکی از پر بازدید ترین شهرهای جهان تبدیل کرده است. در این مقاله میخواهیم تمامی هزینه های سفر به دبی را تخمین بزنیم پس با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به دبی

نویسنده : مسعود بازدید : 410 تاريخ : دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 ساعت: 4:25
برچسب‌ها :

زنان بومی دبی از لباس های محلی و سنتی استفاده میکنند این لباس ها جنسشان از کتان است و با پشم شیشه درست میکنند و نام آن دشداشه یا کاندورا است و همراه با چادر عربی پوشیده میشوند این لباس ها کل بدن زنان را میپوشانند مهم نیست دبی چقدر جهان وطنی شده است هنوز افرادی خارج از خاورمیانه هستند عقیده دارند دبی یک شهر محافظه کارانه است. بهتر است خانوم هایی به دبی سفر میکنند از پوشیدن لباس های تنگ و بدن نما خودداری کنند زیرا پوشیدن این نوع لباس در اماکن عمومی شایسته نیست. پوشش مناسب خانوم ها برای ورود به مساجد دبی باید کاملا مناسب باشد و خانوم ها میتوانند با یک شال شانه ها و سر خودرا در مکان های مذهبی بپوشانند.خانوم ها اگر قصد پوشیدن دامن را دارند بهتر است در کنار دامن از لگ زنانه استفاده کنند و بهتر است از پوشیدن دامن کوتاه و تاپ زنانه در مکان های عمومی خودداری کنند.

نویسنده : مسعود بازدید : 444 تاريخ : دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 ساعت: 4:10
برچسب‌ها :

اگر اهل سفر دسته جمعی هستید و نمی خواهید تنهایی به تور استانبول سفر کنید، اگر دوستدار کنسرت های موسیقی و فستیوال های هنری هستید و تحمل هوای آفتابی را دارید تابستان به استانبول بروید. اما اگر به دنبال لذت بردن از هوا و دیدن اتفاقات آب و هوایی منحصر به فرد تور استانبول  هستید، بهترین زمان سفر شما به استانبول، ماه های پایانی فصل بهار و ماه های اول فصل پائیز است. البته می توانید این زمان بندی را طوری انجام دهید که به کنسرت ها و فستیوال ها هم برسید.

در تعطیلات نوروزی هم هر چند شهر خیلی شلوغ می شود، اما می تواند لحظه های به یادماندنی برای شما باشد و تجربه های شیرینی از نوروز استانبول در خاطرتان حک شود. خوب شاید در تعطیلات نوروزی فرصتی برای سفر نداشته باشید و در بقیه روزها نیز به خاطر مشغله های کاری یا درس و مضق بچه هایتان فرصتی برای سفر نباشد. تنها راه چاره برای اینکه از شهر و خانه و روزمرگی کار و درس رها شوید روزهای آخر تابستان است، در این روزها هم هوا خوب است هم هنوز مدرسه و دانشگاه شروع نشده، و هم از نوروز و تابستان، خلوت تر است چون مسافرهای تابستانی در این روزها در حال برگشتن هستند.

نویسنده : مسعود بازدید : 434 تاريخ : يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 21:50
برچسب‌ها :

اگر محل اقامت شما از مرکز شهر دور است سعی کنید بیشتر از ساعت ۱۱ شب در خیابان ها نمانید. استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی به مراتب برای خانوم ها امن تر و آسان تر خواهد بود. خانوم ها میتوانند برای جابجایی از مترو استفاده کنند زیرا تمامی خطوط مترو در شهر تا ساعت ۱۲ شب به مسافران سرویس میدهند در تور ارمنستان اگر آدرسی گم کردید اصلا نگران نباشید زیرا مردم ایروان بسیار صمیمی هستند و به گردشگران احترام میگذارند پس هر سوالی میتوانید از آن ها بپرسید یادتان باشد در ارمنستان کمتر کسی به زبان انگلیسی مسلط است پس بهتر است قبل از سفر جملات کاربردی ارمنی را یاد بگیرید تا در حین سفر به مشکل بر نخورید  شما درصورت رعایت برخی قوانین مهم ارمنستان میتوانید سفر خوبی به این کشور داشته باشید.

نویسنده : مسعود بازدید : 427 تاريخ : يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 21:36
برچسب‌ها :

یکی از محبوب ترین تفریحات و فعالیت های مسافران به خصوص خانم ها در حین سفر به یک شهر، خرید سوغاتی و محصولات متنوع و گردش در مناطق تجاری است. گرچه تفلیس پایتخت کشور گرجستان است، اما آن قدرها وسیع نیست و گزینه های چندانی پیش روی شما نیست. با این حال ترتیبی داده ایم تا بتوانید به خوبی مراکز تجاری و بازارهای تفلیس را بشناسید و بتوانید بر اساس علایق خود برنامه خود را بچینید. در لیست پیش رو ترکیبی از گزینه های مختلف برای شما معرفی شده است که به ترتیب محبوبیت و اهمیت آمده اند. 

نویسنده : مسعود بازدید : 394 تاريخ : چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397 ساعت: 5:11
برچسب‌ها :

اگر اهل سفر دسته جمعی هستید و نمی خواهید تنهایی به استانبول سفر کنید، اگر دوستدار کنسرت های موسیقی و فستیوال های هنری هستید و تحمل هوای آفتابی را دارید تابستان به استانبول بروید. اما اگر به دنبال لذت بردن از هوا و دیدن اتفاقات آب و هوایی منحصر به فرد تور استانبول هستید، بهترین زمان سفر شما به استانبول، ماه های پایانی فصل بهار و ماه های اول فصل پائیز است. البته می توانید این زمان بندی را طوری انجام دهید که به کنسرت ها و فستیوال ها هم برسید.

نویسنده : مسعود بازدید : 439 تاريخ : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397 ساعت: 5:18
برچسب‌ها :